ZGŁASZANIE SZKODY

Wszystkie drogi wojewódzkie w regionie kujawsko-pomorskim są ubezpieczone.

Każdy przypadek uszkodzenia pojazdu jest rozpatrywany indywidualnie. Jednak procedura zgłaszania szkody jest dla wszystkich taka sama.

Komplet dokumentów można złożyć:

  • Osobiście we właściwym Rejonie Dróg Wojewódzkich (Inowrocław, Toruń, Tuchola, Wąbrzeźno, Włocławek, Żołędowo)  lub w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy.
  • Listownie na adres:  Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
  • Pocztą elektroniczną na adres: b.effert@zdw-bydgoszcz.pl

NIEZBĘDNE DOKUMENTY

  • Wniosek ( powinien on zawierać szkicem obrazujący widok z góry, miejsce powstania szkody, miejsce uszkodzenia drogi, punkty odniesienia np. znak drogowy, drzewa, słupek kilometrowy itp. We wniosku poszkodowany musi koniecznie wpisać numer telefonu kontaktowego w celu umówienia oględzin oraz miejsce postoju pojazdu.

      WNIOSEK DO POBRANIA

  • Kserokopie lub skany:
    – 
    dowodu rejestracyjnego
    – prawa jazdy kierowcy
    – potwierdzenie ubezpieczenia OC uszkodzonego pojazdu
  • Do wniosku można dołączyć:
    –  ksero notatki policyjnej
    –  zdjęcia

TERMIN SPRAWY

  • oględziny bez zbędnej zwłoki w ciągu 7 dni roboczych od złożenia wniosku
  • likwidacja szkody przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe bez zbędnej zwłoki 90 dni

Dodatkowe informacje można uzyskać także pod nr tel. 52-370-57-24